Balte levněji
o obalech bez obalu

optimalizujte svoje náklady na balení

FachPack 2015

FachPack 2015

Tak má vypadat veletrh! FachPack 2015 ukázal, že i v dnešní "on-line" době má smysl účastnit se veletrhu, ať už jako vystavovatel nebo jako návštěvník. V letošním roce byl veletrh v Norimberku největší ve své historii. S 1 568 vystavovateli a s bezmála 35 000 návštěvníky šlo opravdu o důstojné setkání obalářů.

Tak má vypadat veletrh! FachPack 2015 ukázal, že i v dnešní "on-line" době má smysl účastnit se veletrhu, ať už jako vystavovatel nebo jako návštěvník. V letošním roce byl veletrh v Norimberku největší ve své historii. S 1 568 vystavovateli a s bezmála 35 000 návštěvníky šlo opravdu o důstojné setkání obalářů.

Veletrh, který se koná každý rok na podzim (letos od 29. září do 1. října), se zaměřuje na produkty a služby týkající se balení, balicí techniky, zušlechťování obalových materiálů a logistiky. Své kompetence na poli obalových materiálů, balicích prostředků a pomocných balicích prostředků prokázalo v tomto roce 728 vystavovatelů. 558 firem představilo inovativní technická řešení svými balicími stroji, značkovací a označovací technikou a přístroji a zařízeními souvisejícími s balením. Segment potisku obalů a zušlechťování obalových materiálů - od základu pro tisk a obalového designu až k potisku obalů a tisku etiket - prezentovalo 255 firem. Balení a logistika patří neoddělitelně k sobě. Proto 349 vystavovatelů představilo způsoby a možnosti nakládání, skladování, kompletace a dopravy balených výrobků. Ne všichni z řady převážně středně velkých firem prezentovali řešení výhradně v jednom segmentu. Produkty a služby zhruba pětiny vystavovatelů zasahovli do více kategorií.

 

Veletrh FachPack 2015 byl zajímavý pro každého, kdo vyrábí nebo balí spotřební či průmyslové zboží. Na své si přišli návštěvníci reprezentující potravinářský a nápojový průmysl, farmaceutický průmysl a medicínu, kosmetický, textilní a oděvní průmysl, nepotravinářský sektor - Non Food (výroba nábytku, šperků, sportovního zboží, stavebnin), chemický průmysl, papírenský a polygrafický průmysl, elektronický a automobilový průmysl, zpracování kovů a plastů, výrobu strojů a zařízení, obalovou logistika, velkoobchod, maloobchod a zásilkový obchod a v neposlední řadě média a reklamu.

Ústřední téma „Označování & etiketování“

FachPack poprvé vyhlásil ústřední téma, které se tím dostalo do centra pozornosti. Jako průřezové téma, které se vine napříč celým procesním řetězcem balení, doprovází „označování a etiketování “ veletrh FachPack od samého počátku, a nyní v roce 2015 se poprvé stal ústředním tématem. Bez označování se neobejdeme: řídí toky zboží, zprostředkovává informace spotřebitelům, svým individuálním ztvárněním láká k nákupu a garantuje pravost a sledovatelnost produktů. Zhruba 350 vystavovatelů představilo svá řešení speciálně v této oblasti.

Více informací na www.fachpack.de.

 

Více reálných zážitků (nejen s obaly) přeje

Adam P.

© BALTE LEVNĚJI 2014, všechna práva vyhrazena  |  vytvořil Kurzor, s.r.o.

Kurzor.net